Украина.doc

 

Шоу велетенських фонтанів

Манеж Національного цирку України пішов під воду й ніби перетворився на чарівне дзеркальне озеро. Адже сюди завітали артисти з новою міжнародною програмою «Шоу велетенських фонтанів».



Унікальне надскладне інженерне ноу-хау монтувалося щодня, цілодобово протягом місяця. Вас неодмінно здивують новітні технології, надзвичайні конструкції, що поєднали в собі дивовижну гру світла, музики, вибухового вогняного полум’я, світлових екранів і шість сотень фонтанів різної висоти. А прикрашає це яскраве дійство гігантський фонтан двадцять шість метрів заввишки – саме він сяє всіма барвами веселки.

 

Серед фонтанів, що танцюють, і неймовірних водограїв працюють талановиті майстри циркової справи, які вражають своєю майстерністю з підкорення повітряного та водного просторів, а також дивують різноманітністю й різножанровістю номерів. Під куполом цирку літають не лише повітряні гімнасти, а й дресировані примати, які оволоділи дирижаблямием, неначе герої відомого роману Жуля Верна «Викрадений дирижабль». Мавпочки-капуцини дивують вокальними здібностями, злагодженою грою на різних музичних інструментах, а також демонструють уміння керувати тепловим потягом, як досвідчені машиністи. Виступають тут і декоративні голуби-павичі з ажурними хвостиками. Пернаті вражають синхронними польотами та унікальними трюками.

 

Масштабне шоу вже підкорило мільйони сердець зарубіжних глядачів. В Україні ж це – прем’єрний показ. Тож не втрачайте унікальної нагоди стати свідком видовищного дійства!

Відкриває програму номер Сергія Абакумова та Амалії Аванесян «Flash of Splash». Його режисерові-постановнику Марії Ремньовій удалося розкрити талант учасників, передавши всю граційність і тендітність представниці жіночої статі. Незважаючи на труднощі, що чатують на сучасну жінку щодня, найчастіше в стресових ситуаціях опиняються все ж таки чоловіки. Але завжди вірна супутниця прийде на допомогу, підтримавши свого партнера. Артисти є володарями багатьох відзнак на міжнародних фестивалях циркового мистецтва.

 

Наступним виступає оригінальний жонглер Юрій Серебренніков. Чи давно ви були в театрі маріонеток? Легким рухом чарівної палички ляльки оживають і занурюють нас в атмосферу чарівної казкової історії. Енергійний і харизматичний жонглер є справжнім перчиком вистави, дивуючи запальним ритмом жонглювання м’ячиками. Юрій легко працює з публікою, вражаючи своєю спритністю й неабияким талантом.

 

Далі на арену виходять дресировані латиноамериканські носухи під керуванням Анжели Танкопі. Дресирувальниця вражає грою своїх незвичайних чотирилапих артистів-партнерів. Вони безстрашно стрибають у вогонь, видираються на канат, долають бар’єри та інші перешкоди, а також катаються на циліндрах. Слід зазначити, що дресировані посухи в цирку – дуже велика рідкість.

 

Крістіна Кулзіна представляє номер із хула-хупами на дзеркальному шарі. Вона приземляється на нього з-під куполу цирку, чим миттєво приковує до себе погляди глядачів. Артистка майстерно демонструє обертання численних хула-хупів у танці під динамічну музику. Ми бачимо, як обручі синхронно крутяться й на поясі, і на ногах, і на руках водночас. У фіналі володарка хула-хупів знову лине до піднебесся.

 

Еквілібр Марії Бакалкіної «Рояль» виконується під акорди ліричної мелодії. Естетична подача трюків, граційні вигини тіла виконавиці занурюють глядача в атмосферу неймовірно гарної фантастичної казки. Надзвичайна пластика, прекрасні елементи цього циркового номеру, запаморочливі стійки в поєднанні з видовищними фонтанами упродовж усього виступу тримають у святковому настрої.

 

Ксенія Ляхорська в образі прими ретро-цирку виступає разом із партнерами – декоративними білими голубами-павичами. Вони виконують різноманітні трюки в стилі ретро. Цей стиль асоціюється з розквітом цирку, артистичністю й витонченістю. Пернаті демонструють синхронні польоти, відданість і любов до другої своєї половинки – голубки, а живий музичний супровід оркестру Національного цирку України під орудою головного диригента Марка Рєзницького викликає в глядача неймовірні позитивні емоції.

 

Ідея сенсаційно небезпечного повітряного польоту арлекінів виникла в Станіслава Богданова в 17-річному віці. Усі гімнасти, його ровесники, працюють злагоджено, синхронно, насправді ризикуючи життям, адже внизу – тільки натягнута плетена сітка. Більше жодної страховки не передбачено. Ми, зокрема, стаємо свідком унікального трюку – потрійного сальто-мортале. А основна фішка номеру – так звана «Крапля», що виконується з висоти понад 20 метрів!

 

Оригінальний виступ гімнастів на батуті під керуванням Олександра Полунчукова також є сенсаційним. Зазвичай, стрибки на батуті – улюблена гра малечі. Здається, немає нічого прекраснішого й захопливого, ніж летіти в повітрі. Наші ж артисти перетворили хобі на феєричне професійне шоу, доповнивши його незвичайними акробатичними трюками, красивими костюмами, цікавим поєднанням водоспадів і світлових ефектів. Це надає номеру ще більшої загадковості.

 

За ними на манежі з’являються акробати на щоглі під орудою Антона Жданова. Жанр сягає корінням давнього Китаю. Артисти в яскравих костюмах неймовірно стрімко видираються на китайську жердину сім метрів заввишки. У такий спосіб вони символічно зображують хмарочос. Демонструючи неабиякі спритність і швидкість, хлопці нібито малюють у повітрі химерні візерунки.

 

«Rolla Bolla» – надскладний еквілібр на котушках. Володимир Омельченко виконує елементи й трюки, що далеко не всім під силу. Оригінальність номеру полягає в тому, що артист може не лише побудувати піраміду з котушок, на якій чудово балансує, а й стрибає на ній через скакалку. Це – просто неймовірне видовище!

 

Сенсаційним номером інтернаціональної програми є також дресировані мавпи під керуванням Андрія Теплигіна. Даний номер із капуцинами, за режисерським задумом, своїм корінням сягає ХІХ століття. Саме в цю епоху початку технологічного прогресу вчені створювали теплові потяги та будували перші повітряні кораблі століття – дирижаблі. Цікаво, що Андрій Теплигін віддав перевагу саме капуцинам тому, що вони дуже контактні й мають напрочуд добрий характер. Мавпочки чутливо реагують на інтонацію, тембр голосу, а дресирувальник, скоріше, не дресирує, а переконує та заохочує своїх підопічних виконувати ті чи ті трюки.

 

Так, на дзеркальному шарі свої уміння та здібності демонструє гіперактивна Кузя, або ж Кузина, яка вражає дітей і дорослих неймовірними кульбітами. А ще вона, ніби справжня зірка естради, полюбляє співати в мікрофон. А от Федір, ватажок зграї, обрав собі трюк самостійно. Одного разу дресирувальник приніс на репетицію волоські горіхи, тоді капуцин почав ними дуже добре відбивати ритм. З того самого часу народився новий рок-музикант серед приматів, а точніше, заповзятливий барабанщик. Ну, а Робін не лише добре керує дирижаблем, але й катається на велосипеді.

На завершення вистави – номер із рейнським колесом під керуванням Єлизавети Васильченко. Його унікальність полягає в тому, що своїм виконанням гімнастки нагадують глядачеві про начебто якусь геометричну задачу, пов’язану з шестигранником. Ми з подивом і захопленням спостерігаємо за синхронними польотами акробаток, технічними підтримками та запальним ритмом чітких рухів.

 

У перервах між номерами публіку розважає клоун-універсал – Валерій Серебряков. Цей талановитий килимний має безліч спеціалізацій – акробата, дресирувальника, еквілібриста, музичного ексцентрика, майстра пантоміми, тобто працює в різних жанрах. Адже клоун – одна з найдемократичніших і водночас найскладніших та універсальних професій актора.

 

 

Юлія ОМЕЛЬЧУК

Фото Віктора ПОПОВА



Создан 28 ноя 2018



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником